Listing 1 - 10 of 47 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
onderwijs --- ongelijkheid --- hoger onderwijs
Choose an application
Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- internationalisering
Choose an application
In het hoger onderwijs is steeds meer sprake van professioneel strategisch management. Op de agenda van menige vergadring van het college van bestuur prijken regelmatig thema's als: regionale samenwerking, de ontwikkelingsmogelijkheden van de eigen instelling zoals beschreven in het strategisch plan, samenwerking met andere instellingen in binnen- of buitenland, het marketingbeleid, strategische allianties, enz. Maar hoe komen strategische keuzes tot stand, welke vormen van strategische planning zijn mogelijk en hoe wordt de gekozen strategie geïmplementeerd? In deze uitgave introduceert de auteur de belangrijkste inzichten, modellen en praktische werkwijzen die van belang zijn bij deze vraagstukken. (Bron: covertekst)
School management --- Higher education --- Netherlands --- 082066.jpg --- Onderwijsmanagement ; hoger onderwijs
Choose an application
Didactics of economy --- Accountancy --- boekhouden --- economie --- hoger onderwijs --- didactiek
Choose an application
Hoger onderwijs. --- Intercultureel onderwijs. --- Internationale uitwisseling. --- Voortgezet onderwijs.
Choose an application
Higher education --- higher education --- HO (hoger onderwijs) --- leidinggeven --- Netherlands --- Flanders
Choose an application
BMLIK
studiekosten --- Studiekosten --- #SBIB:316.334.1O240 --- #A0104A --- 489.61 --- 780 Hoger onderwijs --- 489.6 --- studiekost --- HOBU --- universitair onderwijs --- Democratisering van, in en door onderwijs: algemeen --- hoger onderwijs - sociale en economische problemen van de student, huisvesting, studentenhuwelijk, werkstudenten --- Academic collection --- Hoger onderwijs --- 371.22 --- hoger onderwijs --- 371.1 --- 378 --- HO (hoger onderwijs) --- Higher education --- Flanders --- onderwijs
Choose an application
Overzicht van strategieën en tactieken waarvan docenten zich kunnen bedienen bij de vormgeving van probleemgestuurd onderwijs.
Pedagogiek en onderwijskunde --- Handboeken en inleidingen. --- School management --- PGO (probleemgestuurd onderwijs) --- probleemgestuurd leren --- Didactics of higher education --- HO (hoger onderwijs) --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Probleemgestuurd onderwijs --- Onderwijsleerprocessen --- probleemgestuurd onderwijs --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Hoger onderwijs --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- didactiek --- hoger onderwijs --- 489 --- 489.4 --- blokboeken --- didactisch proces --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- zelfstudie --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- onderwijsgroepen --- tutoren --- 371.39 --- Hoger onderwijs --- Leidinggeven --- Leren --- Onderwijsorganisatie --- Vaardigheden --- onderwijs, holt --- onderwijs, universitair en voortgezet --- onderwijsmethoden --- Probleemgestuurd leren --- 371.3 --- Hoger onderwijs; algemeen --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Didactische werkvormen --- Leerprocessen --- Studiemethoden --- Taakgericht onderwijs --- Onderwijs --- Probleemgericht werken --- Zelfgestuurd onderwijs --- 370.02 --- Didactische werkvorm --- Leerproces --- Studiemethode --- Zelfsturend leren --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
De gekantelde school is een inspiratiebron met actuele voorbeelden uit de beroepspraktijk voor iedereen die zich bezighoudt met de vraag: Hoe kan een docentencorps van autonome professionals zichzelf omsmeden tot een groep onderwijsvernieuwers, die gemotiveerd samenwerken in multidisciplinaire zelfsturende taakteams. Delhoofen beschrijft ervaringen van opleidingen met zelfgestuurd onderwijs en gaat tevens in op drastische veranderingen en de eisen die vanuit de omgeving gesteld worden met betrekking tot onder andere de 'nieuwe' werkvormen, de rolverandering van de docent en de organisatie van het onderwijsproces en de besturing daarvan. Op al deze fronten is door de implementatie van zelfgestuurd onderwijs sprake van een dusdanige wijziging dat met recht gesproken kan worden van een kanteling in plaats van een verschuiving.
zelfstudie --- HO (hoger onderwijs) --- Didactics of higher education --- onderwijsstructuur --- Didactic strategies --- onderwijsorganisatie --- School management --- Teaching --- Hoger onderwijs ; didactiek --- #PBIB:1999.2 --- 489.4 --- didactiek --- hoger onderwijs --- onderwijsontwikkelingen --- zelfgestuurd onderwijs --- 451.2 --- 489 --- Doceren --- Onderwijsvernieuwing --- Projectonderwijs --- Zelfstandig leren --- doceren --- onderwijs --- zelfsturend leren --- schoolbeleid --- onderwijsstructuren --- onderwijsvernieuwing --- probleemgestuurd onderwijs --- projectonderwijs --- zelfstandig leren --- Differentiatie --- Hoger onderwijs --- Zelfgestuurd onderwijs --- onderwijs, holt --- onderwijs, organisatie --- onderwijs, universitair en voortgezet --- onderwijsmethoden --- organisaties, verandering --- teamwork --- 371.31 --- Onderwijsvormen : zelfgestuurd onderwijs --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- Politiek, wetgeving en organisatie --- Hoger onderwijs; algemeen --- 371.21 --- 371.2 --- Pedagogiek en onderwijskunde --- onderwijsbeleid --- Onderwijsvernieuwing. --- hoger onderwijs. --- didactiek. --- onderwijsbeleid. --- Hoger onderwijs. --- Didactiek. --- Onderwijsbeleid. --- Higher education --- 370.02
Listing 1 - 10 of 47 | << page >> |
Sort by
|